Levering Zokuhome.nl

Welkom bij P&P Partners bv, het bedrijf achter de webwinkel van Zokuhome.nl

Onze adresgegevens:
Premium&Promotion Partners bv
Postbus 565
2100 AN Heemstede
BTW NL801673707B01
KVK 34082423

Bekijk hier onze Algemene Voorwaarden.

Verzending van uw bestelling

In Nederland worden alle onze pakketten via Post NL  en TNT Pakketservice verzonden. In België worden de pakketten via ABCMail bezorgt.

De Post NL of TNT Pakketservice bezorger komt maximaal twee keer langs om je pakket aan te bieden. Na 2 aanbiedpogingen kan het pakket nog 3 weken op een Post NL Servicepunt afgehaald worden. Mocht het pakket niet binnen 3 weken worden afgehaald dan zal het pakket naar ons retour worden gezonden.
Op verzoek kun je bij onze klantenservice het Track & Trace nummer van uw zending opvragen.

Leveringsgebieden

P&P Partners levert in Nederland en België. 

Bezorgkosten

De verpakkings- en bezorgkosten binnen Nederland zijn gratis bij besteding van minimaal € 50 per order. Daaronder standaard binnen Nederland en Belgie € 5,95  per order. Deze kosten zijn voor het orderpicken van de order in ons distributiecentrum, het verpakkingsmateriaal en het verzenden van je order met TNT Post Pakketservice of ABCMail.

Leveringtijden

De Zoku producten zijn standaard op voorraad, tenzij anders aangegeven. Als je voor 18.00 uur bestelt en de betaling is akkoord kunnen wij in Nederland binnen 1 werkdag leveren. 

 
Leveringsproblemen

Niet thuis
Ben je niet thuis wanneer het pakket wordt aangeboden dan zal TNT Post Pakketservice proberen om het de volgende dag nog eens aan te bieden (6 dagen per week, ma t/m zat). Mocht je dan niet aanwezig zijn dan zal TNT Post Pakketservice een kennisgeving in de brievenbus achterlaten met daarop het dichtstbijzijnde TNT Post Servicepunt waar je dan je pakket kunt ophalen.

Het pakket is beschadigd
We raden je aan om een beschadigd pakket (duidelijke tekenen van schade) of een geopend pakket, niet aan te nemen. Je kunt dan het beste het pakket weigeren.
Al onze pakketten worden met de grootst mogelijke zorg behandeld en verlaten ons distributiecentrum in perfecte staat.

Retourprocedure

Hieronder vind je de procedure om producten die niet aan je verwachtingen voldoen.
Je hebt tot 14 dagen na ontvangst van het pakket de tijd om dit aan ons kenbaar te maken. Laat dit ons weten door een e-mail te sturen naar klantenservice@pppartners.nl of bel naar 023-547 12 71.

Stuur het pakket terug naar P&P Partners door onderstaande procedure te volgen.

-   Stop het product netjes en zorgvuldig terug in de originele verpakking
-   Stop de pakbon terug in het pakketje
-   Stuur vervolgens het pakket, voldoende gefrankeerd,  met TNT Post terug naar het volgende adres:

P&P Partners
Postbus 565
2100 AN Heemstede

Houdt er rekening mee dat het risico van het retourneren van het pakket voor eigen rekening is. Vergeet het pakket niet te frankeren!
Als het pakket niet volgens bovenstaande procedure wordt verstuurd aan P&P Partners dan heeft P&P Partners het recht om het pakket niet in ontvangst te nemen.

Mocht het pakket onverhoopt beschadigd zijn, neem dan contact met ons op door te bellen naar 023-547 12 71 of mail naar klantenservice@pppartners.nl. Je ontvangt dan van ons de instructies voor het retour zenden van je pakket.